En este blog podrá leer poemas del poeta valenciano Pere Bessó en catalán y Español/Castellano. También puede leer su vasta obra en su sitio web: http://perebesso.com

jueves, 13 de enero de 2011

RED ROSES FOREVER

Imatge presa de la xarxa






RED ROSES FOREVER



Y dentro de la casa, allá en el cuarto de su madre, se oían gritos y lloros.
Juan Chabás



L’alcova envaïda per la flaire de les roses milicianes del corral del teu sexe, el brancatge dels eucaliptus al teu melic, la bledania de la molsa a la cruïlla de l’engonal, a l’aguait de les nesples i el poncemer dels sentits arrauxats pel trac-a-trac de la metralla en desbocament viscós de l’ordre buit. Al bell centre de la taula esguits de l’horitzó albirat per la finestra de doble fulla, el búcar renaixement entre el desig de la llum ombrívola i l’empenta de les cançons anarquistes en la veu de l’auriga del carro de fonoll cap a l’arc mar endins de l’alba roja.




RED ROSES FOREVER




Y dentro de la casa, allá en el cuarto de su madre, se oían gritos y lloros.
Juan Chabás


La alcoba invadida por el aroma de las rosas milicianas del corral de tu sexo, el ramaje de los eucaliptos en tu ombligo, la lozanía del musgo en la encrucijada de las ingles, al acecho de los nísperos i el cidro de los sentidos exaltados por el tableteo de la metralla en desbocamiento viscoso del orden vacío. En el centro justo de la mesa salpicaduras del horizonte entrevisto por la ventana de doble hoja, el búcaro renacimiento entre el deseo de la luz sombría y el empuje de las canciones anarquistas en la voz del auriga del carro de hinojo hacia el arco mar adentro del alba roja.

Etiquetas: ,

2 comentarios:

Blogger Iris ha dicho...

Què bonic! m'he quedat emmudida, bocabadada, no tinc paraules! Quin domini de la prosa poètica que tant mostra com amaga!
Sublim!

13 de enero de 2011, 18:40

 
Blogger Pere Bessó ha dicho...

Aqueixa subtilesa, en tot cas, amiga Joana, l'he adepresa del punt de vista de grans dones poetes.
A tall d'exemple, la gran poeta Olga Orozco. N'és un sol exemple, clar, però pagava la pena reivindicar-la...
Gràcies, Iris, per la teua continuada presència que no es redueix a aquest blog, sinó, almenys, en el de l'amiga comuna, Helena Bonals...
Un bes.
Pere

13 de enero de 2011, 21:32

 

Publicar un comentario en la entrada

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Página principal